.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار محمودآباد :
رتبه بندی واحدهای خبازی در محمودآباد

 شمال نیوز: فرماندار شهرستان محمودآباد در جلسه ای که با حضور محمود سلطانی معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور و حسین زراعتی معاون فرمانداری و ناصر فتاحی بخشدار مرکزی و سایر اعضای این کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، از رتبه بندی واحدهای خبازی در محمودآبادخبر داد.

به گزارش شمال نیوز، یحیی یوسف پور صبح امروز در چهارمین کارگروه آرد و نان شهرستان محمودآباد ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: نان به عنوان کالای مصرفی و نیاز روزانه مردم از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیاز است به منظور ارائه نان با کیفیت و مرغوب به شهروندان نظارت ها بر واحدهای خبازی افزایش یابد.

فرماندار محمودآباد با تاکید بر اهمیت آموزش خبازان اعلام داشت : آموزش همواره مبنای تمامی تغییرات اجتماعی بوده و موجب افزایش دقت لازم و ارتقای کیفیت نان شده و هرچه خبازان در این حوزه بیشتر آموزش دیده شوند میزان رضایتمندی شهروندان را بیشتر به همراه خواهد داشت.
وی گفت: نوسازی و بازسازی واحدهای خبازی سطح شهر و بروز رسانی تجهیزات و ماشین آلات طبخ نان در ارتقاء کیفیت نان به شکل مستقیم تاثیر گذار بوده و با کیفی سازی نان شهروندان با اطمینان خاطر اقدام به تهیه نان مصرفی خود می نمایند.
رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان محمودآباد با اشاره به فعالیت 133 واحد خبازی در شهرستان محمودآباد  نبود نقدینگی را یکی از مشکلات خبازان اعلان و گفت: در اواسط آبان ماه سال جاری 23 واحد خبازی شهرستان محمودآباد به علت عدم نقدینگی مالی نسبت به خرید آرد اقدام ننموده و این موضوع موجب تعطیلی برخی واحدهای خبازی در سطح روستاها شده و خرید نان را برای مردم در روستاها دچار مشکل نموده است.
فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه نان قوت اصلی مردم است گفت: تعطیلی واحدهای خبازی تبعات زیادی را برای شهرستان به همراه خواهد داشت و با توجه به دستورالعمل استانی صادره مبنی بر عدم صدور پروانه واحد خبازی بدون نظر مساعد فرماندار و کارگروه آرد و نان شهرستان باید تعطیلی واحدهای خبازی نیز با نظر فرماندار و کارگروه صورت پذیرد.
یحیی یوسف پور با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی از سوی واحدهای خبازی خواستار نظارت بیشتر دستگاههای ذیربط در این خصوص شد و گفت: بنا به گزارش همکاران در بازدید های میدانی انجام شده در این زمینه به نتیجه مطلوب نرسیدیم و دستگاههای مسئول باید دقت لازم را داشته باشند.
ایشان ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر واحدهای خبازی خواستار بازرسیهای مستمر و پیگیریهای لازم در حوزه رعایت مسائل بهداشتی از سوی کلیه اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان شده تا مسائل بهداشتی به حداقل برسد.
نماینده عالی دولت در شهر ستان محمودآباد گفت: در راستای جلب رضایت شهروندان از کیفیت نان ، واحدهای خبازی رتبه بندی شده و شاخص ارزیابی این واحدها  بر اساس عملکرد مطلوب و رضایت بخش آنان است.
فرماندار محمودآباد با اشاره به الزام نوسازی واحدهای خبازی اعلام داشت : بخش اعظمی از واحدهای خبازی شکل سنتی داشته و باید در زمان تجدید پروانه الزام به نوسازی داشته تا شرایط نان سالم در محیط بهداشتی فراهم و موجب جلب رضایت شهروندان گردد.
وی خاطر نشان کرد در نظر است نانوایهایی که عملکرد خوبی داشته باشند تشویق شده و این معیار خوبی برای ایجاد رقابت و قدرشناسی از زحمت کشان این عرصه می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.